Slunečné počasí posledních dnů láká k vycházkám do přírody. Tam však na nás čeká nemilé překvapení v podobě nepořádku po loňské (a bohužel i letošní) „koronaturistické“ sezóně. Pojďme s tím společně něco udělat a #UkliďmeZaHumny…

Už rok trvá nepříznivá epidemiologická situace, lidé jsou již znechucení a otrávení (mnozí téměř doslova…) a bohužel se začínají chovat stylem „po nás potopa“. „Můžeme to pozorovat přímo v našem okolí, neboť takový nepořádek jako nyní, jsme za sedm roků, co se věnujeme uklízení Česka, nezaznamenali. Rouška sem, rouška tam…“, říká Miroslav Kubásek ze spolku Ukliďme Česko.

Co s tím? Na jaře před rokem jsme se dokázali semknout, šili roušky, vyráběli dezinfekci v domácích palírnách a posílali obědy zdravotníkům v první linii. To vše je nyní pryč a loňské odhodlání se rozplynulo ve frustraci z nekonečných omezení a zákazů, nyní ostatně nejpřísnějších za celé období, které nás uzavírají na území našich měst a obcí. Zkusme se na to podívat z druhé strany.

Není to ideální příležitost, jak se opět jednou dát dohromady a uklidit společně (ale přitom každý zvlášt, neb shromažďování je zapovězené) ve svém nejbližším okolí, chtělo by se téměř říci před vlastním prahem? Stačí si na vycházku do probouzející-se přírody vzít rukavice a tašku na odpadky a občas procvičit ztuhlá záda shýbnutím-se pro odpadek. Pokud nás to udělá dostatečný počet, může být fyzický i psychologický dopad pozorovatelný…

Zkrátka #UklidmeZaHumny

Tisková zpráva spolku Ukliďme Česko ze dne 3.3. 2021 

 

Kontakt pro další informace
Miroslav Kubásek

777 176 674
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

www.UklidmeCesko.cz

www.KAMsNIM.cz

Hlavním partnerem akce Ukliďme Česko 2021 je Komerční banka, a.s.
Partnery akce jsou Systém Coca-Cola ČR a Coca-Cola HBC, ŠKODA AUTO a.s., EKO-KOM, a.s. a PENNY Market